Rynek telewizyjny się zmienia
Obecnie konsumenci coraz częściej przyzwyczajeni są do dużego wyboru i możliwości otrzymywania usług wtedy, gdy tego chcą, na ich własnych warunkach. Coraz więcej nadawców telewizji dostrzega tę potrzebę i decyduje się na tworzenie platform streamingowych, mogących im taką możliwość zapewnić. Takim nadawcą była TVP, chcąca wprowadzić na rynek markę VOD, oferującą zasoby programowe Telewizji Polskiej w połączeniu z zaawansowanym systemem personalizacji, rekomendacji i wyszukiwania treści.
Przygotowanie strategii marketingowej wprowadzenia na rynek nowej, wieloekranowej platformy dystrybucyjnej w mediach interaktywnych – VOD dla TVP.
Współpraca z TVP przy tworzeniu strategii była wieloetapowym, złożonym procesem, który obejmował: zaprojektowanie i przeprowadzenie badań konsumenckich, moderacja warsztatów marketingowych, produktowych i biznesowych z osobami odpowiedzialnymi za projekt od strony TVP. Pozwoliło to na trafne zidentyfikowanie przewag konkurencyjnych, wyszczególnienie obszarów do pracy przy tworzeniu nowej platformy i określenie grupy docelowej wraz z kluczowymi personami do komunikacji. Efekt? Sformułowanie celów strategicznych i taktycznych, opracowanie całościowej strategii komunikacji i pozycjonowania marki na rynku.
Przygotowaliśmy całościowy plan wprowadzenia na rynek nowej marki na rynku VOD / streaming.
Nasze rekomendacje obejmowały nie tylko pozycjonowanie i strategię komunikacji nowej marki, oraz wybór najbardziej efektywnego modelu biznesowego.