Strefa wiedzy
Menu

Vision Express

Strategia komunikacji soczewek kontaktowych.
Obraz1
Problem

Vision Express to absolutny lider na polskim rynku optycznym. Firma, która sprzedaje tyle szkieł okularowych i oprawek, że… zupełnie nie kojarzy się z ofertą soczewek kontaktowych, które królują w koszykach sklepów internetowych.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/users/meltingpot/public_html/wp-content/themes/meltingpot2016/includes/sections/subpages/caseStudy/_sections.php on line 2
Wyzwanie

Jak zakomunikować ofertę soczewek kontaktowych tak, by wykorzystać ich komplementarność do oferty okularowej? Jak konkurować ze sklepami on-line, które korzystają z przewagi cenowej? Jak wprowadzić do szerokiej świadomości markę własną iWear? I wreszcie jak zachęcić Klientów do pierwszego zakupu i utrzymać ich przy marce, co jest kluczowe z biznesowego punktu widzenia?

Proces

Sesje strategiczne z udziałem Klienta i agencji, dotyczące osadzenia komunikacji soczewek w całej platformie komunikacji i zakończone jasnymi rekomendacjami strategicznymi oraz briefem kreatywnym.

Rozwiązanie

Kampania promująca soczewki iWear. Strategia komunikacji wychodzi bezpośrednio z pozycjonowania marki głównej (główna cecha: eksperckość). Dzięki temu dobudowane zostaną nowe kompetencje do marki głównej, a klienci będą postrzegać Vision Express jako salon, który dostarcza nie tylko szkła okularowe i oprawki, lecz także kompleksową ofertę.

 

Zobacz inne case studies:
Trwa ładowanie