Strefa wiedzy
Menu

ETX Capital

Repozycjonowanie marki i kompleksowe warsztaty strategiczne.
etxBg
Problem

ETX Capital, brytyjski broker na rynku Forex, to firma operująca z samego centrum Londynu. Do 2015 roku skupiała się na obsłudze zamożnych Klientów korporacyjnych i dbanie o ich interesy w iście królewskim stylu. Ten rynek przestał być jednak rozwojowy, nadszedł czas na ekspansję marki na rynki międzynarodowe i komunikację z masowym, mniej zamożnym Klientem. Jak to zrobić nie tracąc tych obecnych? Jak rozwijać się na nowych polach i jak pozycjonować stabilną, brytyjską markę?


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/users/meltingpot/public_html/wp-content/themes/meltingpot2016/includes/sections/subpages/caseStudy/_sections.php on line 2
Wyzwanie

Przygotowanie marki na wejście na nowe rynki, jasne pozycjonowanie w kontekście konkurencji lokalnej jak i międzynarodowej oraz przebudowa serwisu internetowego firmy połączone z modyfikacjami identyfikacji wizualnej marki. A wszystko to w iście forexowym tempie.

Proces

Pięciodniowe warsztaty strategiczne w siedzibie Klienta w londyńskim City. Moderowany przez Melting Pot proces wychwytywania najbardziej istotnych czynników konsumenckich, ludzkich wewnątrz organizacji, rynkowych i brandingowych, połączonych z samą marką i jej technologią oraz UX na stronie internetowej, a także w kluczowych miejscach w systemie transakcyjnym. Wszystko zakończone raportem i rekomendacjami wdrożeń dla zarządu firmy i poszczególnych jednostek ETX Capital.

Rozwiązanie

Nowa identyfikacja wizualna marki, przebudowany system transakcyjny oraz pełna gotowość do wejścia na nowe rynki. Wszystko pod przygotowanym przez nas pozycjonowaniem „Exciting Trading eXperience.”

2.png
Zobacz inne case studies:
Trwa ładowanie