Strefa wiedzy
Menu

Hortex

Doradztwo marketingowe przy projekcie M&A
hortexBg
Problem

Rynek soków i napojów w Polsce to dwóch głównych graczy – Maspex i Hortex. A do niedawna jeszcze Agros Nova, której główne marki zostały kupione przez Maspex – resztę wystawiono na sprzedaż na wolnym rynku.
Dylemat Hortex – kupić, czy nie kupić? A jeśli tak, to co z nimi zrobić? Rozwijać, przejmować, wycofywać? Co zrobić z własnymi markami w przypadku zakupu brandów od Agros Nova?


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/users/meltingpot/public_html/wp-content/themes/meltingpot2016/includes/sections/subpages/caseStudy/_sections.php on line 2
Wyzwanie

Jak wprowadzić do istniejącego portfela marki Hortex brandy z portfela Agros Nova – Fortunę, Pysia i Garden? I czy wprowadzać w ogóle? Jakie produkty utrzymać, jakie wycofać? Jak ma wyglądać proces marketingowego połączenia dwóch światów?

Proces

Dogłębna analiza dostępnych danych marketingowych, sprzedażowych, rynkowych i konkurencyjnych oraz trendów kulturowych i społecznych. Analiza portfelowa Hortex, Agros Nova oraz Maspex. Scenariusze działań i rekomendacje strategiczne w przypadku przejęcia marek.

Rozwiązanie

Jasne rekomendacje: czy z marketingowego punktu widzenia kupno marek Fortuna, Garden i Pysio będzie korzystne dla Hortex. Rekomendacje postępowania marketingowego w momencie, gdy doszłoby do kupna marek Agros Nova przez Hortex.

Zobacz inne case studies:
Trwa ładowanie