Forex to bardzo złożony i konkurencyjny rynek.
Skomplikowany język, duża konkurencja, silni gracze i liderzy rynku, a także specyfika grupy docelowej nie ułatwiają stworzenia skutecznej marki o wyróżnialnym charakterze. Skomplikowany obraz dopełnia wąskie środowisko inwestorów oraz mity i legendy krążące wokół rynku OTC. Taką sytuację zastaliśmy, gdy z prośbą o pomoc przy stworzeniu strategii marki oraz komunikacji dla nowego brokera zwróciła się do nas firma HFT Brokers.
Analiza rynku oraz stworzenie strategii marki – najbardziej wyróżnialnej firmy na rynku inwestycji OTC, która przełamie główne bariery kategorii i sprawi, że inwestorzy zaufają profesjonalizmowi osób stojących za marką.
Aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klienta, w początkowej fazie projektu przeprowadziliśmy wnikliwą analizę i weryfikację dotychczasowego modelu biznesowego. W celu zrozumienia potrzeb grupy docelowej zorganizowaliśmy szereg wywiadów z graczami na rynku Forex i wyodrębniliśmy najważniejsze insighty konsumenckie. To pozwoliło na zrozumienie sytuacji biznesowej klienta, dopasowanie oferty do potrzeb grupy docelowej oraz identyfikację kluczowych motywów do komunikacji.
Efekt naszej pracy – to pozycjonowanie marki na rynku odpowiadające zarówno oczekiwaniom klienta, jak i potrzebom konsumentów. A ponad to – rekomendacje strategiczne dotyczące Corporate Identity oraz brandbooka.
Przygotowaliśmy kompleksową strategię komunikacji i pozycjonowania marki na rynku, odpowiadającą oczekiwaniom współczesnego inwestora. Wspólnie z Klientem opracowaliśmy najbardziej efektywny model biznesowy, przekładający się na realne wyniki firmy. Efektem jest silna, wyróżnialna marka, która budzi zaufanie wśród graczy na rynku Forex.