Vision Express to absolutny lider na polskim rynku optycznym. Firma, która sprzedaje tyle szkieł okularowych i oprawek, że… zupełnie nie kojarzy się z ofertą soczewek kontaktowych, które królują w koszykach sklepów internetowych.
Jak zakomunikować ofertę soczewek kontaktowych tak, by wykorzystać ich komplementarność do oferty okularowej? Jak konkurować ze sklepami on-line, które korzystają z przewagi cenowej? Jak wprowadzić do szerokiej świadomości markę własną iWear? I wreszcie jak zachęcić Klientów do pierwszego zakupu i utrzymać ich przy marce, co jest kluczowe z biznesowego punktu widzenia?
Sesje strategiczne z udziałem Klienta i agencji, dotyczące osadzenia komunikacji soczewek w całej platformie komunikacji i zakończone jasnymi rekomendacjami strategicznymi oraz briefem kreatywnym.
Kampania promująca soczewki iWear. Strategia komunikacji wychodzi bezpośrednio z pozycjonowania marki głównej (główna cecha: eksperckość). Dzięki temu dobudowane zostaną nowe kompetencje do marki głównej, a klienci będą postrzegać Vision Express jako salon, który dostarcza nie tylko szkła okularowe i oprawki, lecz także kompleksową ofertę.