ETX Capital, brytyjski broker na rynku Forex, to firma operująca z samego centrum Londynu. Do 2015 roku skupiała się na obsłudze zamożnych Klientów korporacyjnych i dbanie o ich interesy w iście królewskim stylu. Ten rynek przestał być jednak rozwojowy, nadszedł czas na ekspansję marki na rynki międzynarodowe i komunikację z masowym, mniej zamożnym Klientem. Jak to zrobić nie tracąc tych obecnych? Jak rozwijać się na nowych polach i jak pozycjonować stabilną, brytyjską markę?
Przygotowanie marki na wejście na nowe rynki, jasne pozycjonowanie w kontekście konkurencji lokalnej jak i międzynarodowej oraz przebudowa serwisu internetowego firmy połączone z modyfikacjami identyfikacji wizualnej marki. A wszystko to w iście forexowym tempie.
Pięciodniowe warsztaty strategiczne w siedzibie Klienta w londyńskim City. Moderowany przez Melting Pot proces wychwytywania najbardziej istotnych czynników konsumenckich, ludzkich wewnątrz organizacji, rynkowych i brandingowych, połączonych z samą marką i jej technologią oraz UX na stronie internetowej, a także w kluczowych miejscach w systemie transakcyjnym. Wszystko zakończone raportem i rekomendacjami wdrożeń dla zarządu firmy i poszczególnych jednostek ETX Capital.
Nowa identyfikacja wizualna marki, przebudowany system transakcyjny oraz pełna gotowość do wejścia na nowe rynki. Wszystko pod przygotowanym przez nas pozycjonowaniem „Exciting Trading eXperience.”