Strefa wiedzy
Menu

Blog

Tagi:
+ Więcej
Szukaj:

2 Wrzesień 2013

Jak zbudować dynamit dla kreacji. Brief kreatywny

Kreatywni są takimi samymi ludźmi jak wszyscy inni. Też jedzą, piją, żartują, robią zakupy w hipermarkecie. Widzisz ich na co dzień, nawet o tym nie wiedząc. Widzisz ich też w pracy. Lub też, drogi kliencie, na prezentacji. I tutaj pojawia się ten wyjątek. Tutaj są ludźmi zupełnie innymi. W codziennej pracy mają przed sobą proste […]

Czytaj dalej ›

21 Sierpień 2013

Strategiczny punkt wyjścia. Badania.

STRATEG BEZ BADAŃ JEST JAK ŚLEPIEC. INTUICJA BYWA ZAWODNA, GDYŻ OPIERA SIĘ W WIĘKSZOŚCI NA WŁASNYCH DOŚWIADCZENIACH A NIE PERSPEKTYWIE KONSUMENTA. ALE STRATEG PRZYJMUJĄCY BADANIA BEZREFLEKSYJNIE I WIERZĄCY IM BEZGRANICZNIE MOŻE RÓWNIE ŁATWO STRACIĆ OSTROŚĆ WIDZENIA ISTOTY PROBLEMU KOMUNIKACYJNEGO.

Czytaj dalej ›

13 Sierpień 2013

Strategiczne rozdarcie.

Planowanie strategiczne zmienia się dzisiaj, na naszych oczach, tak jak nie zmieniało się przez kilka dekad.

Czytaj dalej ›

14 Kwiecień 2013

Promocje konsumenckie. Czy tam potrzebna jest strategia?

Wygraj, zdobądź, spełnij marzenia, wyjedź, nie czekaj! To banały, ale banały które działają w komunikacji promocyjnej. Prostota w przekazie i mechanice to klucz do sukcesu, czyli masowego udziału i wzrostu sprzedaży. Niejasne zasady, próba zaangażowania konsumenta w dłuższą i skomplikowaną aktywność kończą się klapą. No chyba, że zależy nam na stu osobach bawiących się z […]

Czytaj dalej ›

2 Kwiecień 2013

"No country for old men." Długa rozmowa o strategii z panami z pl2pb.

Kilka wiosennych wieczorów spędziliśmy na rozmowach z fajnymi strategami z agencji VML i Wunderman. Efektem tych rozmów jest poniższy tekst o podziałach, strategii, strategach.  I o tym jak żyć. No właśnie, jak żyć?

Czytaj dalej ›

Trwa ładowanie