Strefa wiedzy
Menu

Blog

Tagi:
+ Więcej
Szukaj:

19 Wrzesień 2013

Zasłyszane na Purple Day

Siedząc w biurze i przeglądając Facebooka, można by dojść do wniosku, że dwa najważniejsze wydarzenia ostatnich dni to nowe GTA V oraz IOS 7. Postanowiliśmy sprawdzić, czy tak jest naprawdę odwiedzając Purple Day. Konferencję organizowaną przez dom Mediowy Mindshare.

Czytaj dalej ›

17 Wrzesień 2013

Gdzie byś zaszedł mój Drogi Frodo bez Swojego Sama?

Opowieść o account managerze. Frodo w swojej wędrówce miał dwa cele. Nieść ciężar, brzemię Pierścienia  (i wszystkiego co symbolizował) oraz dostarczyć Pierścień do Mordoru. Czyli kreację do Klienta, uciekając przed Nazgulami i Orkami (poprawki i deadline). Frodo był gwiazdą. Samwise był na drugim planie. Ale był równie ważny.  Wspierał, dodawał otuchy, walczył, liczył lembasy (kalkulował […]

Czytaj dalej ›

11 Wrzesień 2013

Nikt nie potrzebuje nowej agencji strategicznej.

Strateg musi mieć etat. Jesteście za drodzy jak na freeelance. To co piszecie o podziałach w strategii jest oczywiste. W kryzysie nikt nie chce płacić za strategię. To się nie uda. Bardzo odważne posunięcie. Minął przeszło rok. Rok, po którym wreszcie mieliśmy chwilę czasu na postawienie w miarę zadowalającej nas strony internetowej. Rok kilkudziesięciu projektów, […]

Czytaj dalej ›

11 Wrzesień 2013

Semiotyka. Dlaczego w reklamach widzimy, to co widzimy?

W reklamie zupy znowu widzimy szczęśliwą rodzinę 2+2, w reklamie proszku kobieta jest najpierw na skraju załamania, a po chwili szczęśliwa, na Facebooku najwięcej kliknięć mają śmieszne obrazki i konkursy. Przypadek? Nie sądzę. To co widzimy w komunikacji reklamowej większości marek to nie przypadek i umysłowe lenistwo, ale podążanie utartymi, sprawdzonymi ścieżkami. Wściekasz się na […]

Czytaj dalej ›

4 Wrzesień 2013

Jego Blogerska Mość. Gdzie tutaj jest Strategia?

Bloger testuje, bloger wizytuje, bloger jest na imprezie… …bloger pisze o spotkaniu z kolegą blogerem, bloger je, bloger kupuje, bloger ogłasza współpracę, bloger się żali, bloger publicznie krytykuje i ujawnia tajemnice korespondencji. Bloger zaprasza na konkurs. Idealne miejsce dla Twojej marki?

Czytaj dalej ›

Trwa ładowanie