Strefa wiedzy
Menu

Blog

Tagi:
+ Więcej
Szukaj:

30 Styczeń 2014

Jak domowym sposobem zaszkodzić korporacji?

Jadasz regularnie w warszawskich barach mlecznych? Od święta wciągasz burgera za 29 złotych? Słuchasz muzyki ze Spotify i winyli? A do tego nie golisz się regularnie co rano? Wręcz chwalisz się swoim zarostem? W takim razie możesz być z siebie dumny. Gdyż, jak się okazuje, właśnie stałeś się już nie tylko obiektem pożądania dla studentek […]

Czytaj dalej ›

23 Styczeń 2014

Barbarzyńcy Social Media

Zjawiają się znienacka o świcie. Nie czekają długo, aby zadać pierwsze ciosy. Za włosy ciągną kobiety przez dziedziniec. Nie biorą jeńców! Paląc i grabiąc, głośno zwołują swoich kompanów, którzy powoli i systematycznie przybywają znęcać się nad kolejną zaatakowaną osadą. Działają w grupach, im większych, tym lepiej, bo wtedy ich barbarzyństwo osiąga właściwe rozmiary. Tylko wielka […]

Czytaj dalej ›

19 Styczeń 2014

Skok na Kasę w Wołominie

Dla większości z nas rok 2014 zaczął się od „Rolowania” Nataszy Urbańskiej i jej intymnej relacji z umywalką na dancefloor. Rolowanie zrobiło nam hardcore. Dlatego natychmiast przestaliśmy hejtować fanpage Reserved za skandaliczne zachowanie optymalizującego podatki koncernu LPP i usiedliśmy z filiżanką kawy, myśląc o rynku bankowym w Polsce.

Czytaj dalej ›

8 Styczeń 2014

PZL – Pocałunek Z Leo

Agencja instytucja. Ostoja kreatywności, bezkompromisowości, wyrazistości. Agencja kreatywna, której kreatywność nie przeszkadzała być nad wyraz skuteczną – nie raz dominowała w rankingu Effie. Żubr, Plus, Alior, Tesco – to oczywiste przykłady naprawdę dużych idei, których egzekucje zna każdy mieszkaniec naszego smutnego kraju. W którym, przynajmniej na chwilę, za sprawą wielu reklam agencji PZL było weselej.

Czytaj dalej ›

19 Grudzień 2013

5 najważniejszych trendów w marketingu w 2014 roku

Kończy się bieżący rok, który przyniósł marketingowi wiele przełomowych wydarzeń. Wiele z trendów konsumenckich, które sprawne oczy badaczy i marketingowych wizjonerów przepowiedziało jeszcze w 2012 roku, ujrzało w pełni światło dzienne. Jest to zatem najlepszy czas na przewidzenie tego, co może napędzać marketing i reklamę w 2014 roku

Czytaj dalej ›

Trwa ładowanie