Strefa wiedzy
Menu

Blog

Tagi:
+ Więcej
Szukaj:

6 Czerwiec 2017

Brief kreatywny w epoce digital

Cyfrowa rewolucja dokonała spustoszenia wśród starych doktryn i dogmatów bardziej niż niejedna rewolta „off-line” znana z historii. Na szczęście przewrót w Internecie nie pociągnął za sobą fizycznych ofiar – a tymi rewolucje w kanałach analogowych charakteryzowały się najbardziej. Natomiast to co wywołała to zmiany zachowywania się konsumenta, sposobu, w jaki funkcjonuje. Możliwości korzystania przez niego […]

Czytaj dalej ›

1 Czerwiec 2017

Smak szampana, cena piwa

Dobry slogan reklamowy nie tylko przynosi świetne efekty sprzedażowe, ale też porządkuje wiedzę o marce marketingowcom, handlowcom, zarządowi.

Czytaj dalej ›

21 Luty 2017

Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja

Podstawą skutecznej sprzedaży produktów i usług od zawsze była komunikacja pomiędzy sprzedawcą a szerokim gronem kupujących. Już na starożytnych targowiskach wygrywał ten, kto miał i dobry towar, i potrafił go właściwie zachwalać – krzyczeć głośno i przekonywująco, zachęcając do odwiedzin swojego straganu dużą ilość klientów oraz dotrzymując obietnicy – sprzedając im to co obiecał. Od […]

Czytaj dalej ›

2 Luty 2017

Konsekwencja, absolutnie!

Każdy marketer, który co roku organizuje przetarg na kolejną agencję i kolejny pomysł na komunikację, wyrzuca pieniądze w błoto. Każdy marketer, który nie docenia potęgi konsekwencji, działa na oślep, a do tego strzela ślepymi nabojami.

Czytaj dalej ›

28 Grudzień 2016

Udany związek, który nie jest małżeństwem

Chcąc kończyć wyścig na pierwszym miejscu nie można jechać na pół tempa, chyba że przeciwnicy z którymi rywalizujemy są nieprzeciętnie słabi (ale takich ciężko szukać już we wszystkich kategoriach produktowych czy usługowych). Chcąc wyprzedzać działania konkurencji nie można nie zauważać, że wszelkie skutecznie działające na rynku marki stawiają na połączenie działań sprzedażowych i marketingowych. I […]

Czytaj dalej ›

Trwa ładowanie