11 Maj 2016
Ona była piękna i pochodziła z dobrego domu. Miała wykształconych, szanowanych w wielu krajach rodziców, ambasadorów nowoczesnego świata. Nie martwiła się o pieniądze. Ciuchy kupowała bez czekania na przeceny, popołudniami chodziła do parku i karmiła gołębie szparagami prosto z ekologicznego bazarku. Miała kilka przyjaciółek, jeszcze z dzieciństwa, ale tego, czego szukała to prawdziwej, bezinteresownej miłości. […]
29 Kwiecień 2016
Wyobraźmy sobie Andrzeja Gąsienicę – Strzałę, pasterza z Nowego Sącza, który codziennie ma za zadanie opiekować się swoim gospodarstwem rolnym A.G.S. Nazwa powstała oczywiście z inicjałów właściciela gospodarstwa, który podpatrzył ten sposób nazywania u agencji reklamowych z całego świata takich jak JWT, BBH, TBWA, BBDO czy G7. Konkurencyjną nazwą była ImportStrzał, ale została źle oceniona […]
31 Marzec 2016
Żaden konsument nie żyje w bańce, która izoluje go od świata. Żadna marka nie żyje w próżni. Świat, który nas otacza, trendy społeczne i kulturowe, zmiany demograficzne i wynikające z nich decyzje rodzinne, zakupowe i rozwojowe kształtują zachowania masowego konsumenta. Do tego wytwory popkultury czy nawet niszowe kino skandynawskie lub występy na Eurowizji wpływają na […]
23 Marzec 2016
Ludzie mają gdzieś dużą część marek, które otaczają ich na co dzień. Gdyby dzisiaj zniknęły z rynku, nawet by tego faktu nie odczuli. Ludzie nie przywiązują się emocjonalnie do większości marek, bo one same nie wywołują w nich żadnych emocji. Spełniają swoje zadania i lądują w koszu. Ludzie nie są lojalni wobec marek. Kupują te […]