Strefa wiedzy
Menu

Blog

Tagi:
+ Więcej
Szukaj:

14 Lipiec 2016

Liczby nie kłamią

Skoki narciarskie – przez kilka miesięcy w roku polski sport narodowy to jedna z najdziwniejszych dyscyplin na świecie, jeśli wziąć pod uwagę końcowy wynik i klasyfikację zawodników. Dlaczego?

Czytaj dalej ›

11 Maj 2016

Pokochaj mnie tak bardzo, jak się kocha tylko w Internecie

Ona była piękna i pochodziła z dobrego domu. Miała wykształconych, szanowanych w wielu krajach rodziców, ambasadorów nowoczesnego świata. Nie martwiła się o pieniądze. Ciuchy kupowała bez czekania na przeceny, popołudniami chodziła do parku i karmiła gołębie szparagami prosto z ekologicznego bazarku. Miała kilka przyjaciółek, jeszcze z dzieciństwa, ale tego, czego szukała to prawdziwej, bezinteresownej miłości. […]

Czytaj dalej ›

29 Kwiecień 2016

Jak porównać jabłka z jajkami? Czyli o co chodzi z tą strategią.

Wyobraźmy sobie Andrzeja Gąsienicę – Strzałę,  pasterza z Nowego Sącza, który codziennie ma za zadanie opiekować się swoim gospodarstwem rolnym A.G.S. Nazwa powstała oczywiście z inicjałów właściciela gospodarstwa, który podpatrzył ten sposób nazywania u agencji reklamowych z całego świata takich jak JWT, BBH, TBWA, BBDO czy G7. Konkurencyjną nazwą była ImportStrzał, ale została źle oceniona […]

Czytaj dalej ›

31 Marzec 2016

Jak obserwować, monitorować i wykorzystywać trendy?

Żaden konsument nie żyje w bańce, która izoluje go od świata. Żadna marka nie żyje w próżni. Świat, który nas otacza, trendy społeczne i kulturowe, zmiany demograficzne i wynikające z nich decyzje rodzinne, zakupowe i rozwojowe kształtują zachowania masowego konsumenta. Do tego wytwory popkultury czy nawet niszowe kino skandynawskie lub występy na Eurowizji wpływają na […]

Czytaj dalej ›

23 Marzec 2016

Daj konsumentom ponieść się emocjom

Ludzie mają gdzieś dużą część marek, które otaczają ich na co dzień. Gdyby dzisiaj zniknęły z rynku, nawet by tego faktu nie odczuli. Ludzie nie przywiązują się emocjonalnie do większości marek, bo one same nie wywołują w nich żadnych emocji. Spełniają swoje zadania i lądują w koszu. Ludzie nie są lojalni wobec marek. Kupują te […]

Czytaj dalej ›

Trwa ładowanie