Strefa wiedzy
Menu

Zasłyszane na Purple Day

Siedząc w biurze i przeglądając Facebooka, można by dojść do wniosku, że dwa najważniejsze wydarzenia ostatnich dni to nowe GTA V oraz IOS 7. Postanowiliśmy sprawdzić, czy tak jest naprawdę odwiedzając Purple Day. Konferencję organizowaną przez dom Mediowy Mindshare.


Nie sposób oczywiście streścić tych wszystkich slajdów z wykresami, debat o GRP i reprezentatywności paneli badawczych w jednym wpisie, dlatego skoncentrujemy się na trzech zasłyszanych cytatach.

Jeden z dyrektorów marketingu obcina 1% wynagrodzenia za każdy slajd prezentacji, który nie wnosi nic nowego do sprawy.

Czyż to nie piękne? Powiedz mi tylko to czego nie wiem i szanuj mój czas. Gdyby tak było, jak wiele czasu mielibyśmy wszyscy na pracę i wymyślanie, a nie na produkowanie ładnych oczywistości.

Czy DVD zniszczyło kino, jak przepowiadaliście 10 lat temu? Kino ma się dobrze, DVD tak sobie.

Kolejne trendy, kolejny rok „czegośtam”. To oczywiście jest potrzebne, każda innowacja napędza rozwój. Ale do cholery, człowiek jest człowiekiem, jego podstawowe potrzeby są niezmienne, a technologia je tylko lekko podkręca.

Telewizja to nie tylko 30” w bloku

Telewizja nie umiera, telewizja szuka swoich sposobów na zatrzymanie reklamodawców, którzy przenoszą budżety do Internetu. Product placement, coraz mocniejsze kanały tematyczne, łączenie się contentowo z Internetem… Niby nikt nie ogląda już telewizji, ale na każdych badaniach okazuje się, że reklamy telewizyjne zna prawie każdy badany. Kłamczuszki!

 

Na koniec jeden z nas tradycyjnie wygrał nagrodę w konkursie za pomocą  bardzo fajnej appki mobilnej angażującej do aktywności, zjedzenia obiadu i zostania do końca.

A co do GTA V i IOS7 to uważamy, że jest to bardzo ważny temat. Pani w sklepie, przysięgam, aktualizowała swój system mieląc mięso na kotlety. Skandal!

Komentarze
Trwa ładowanie