19 Wrzesień 2013, Tagi: ATL Digital jak żyć klient Mindshare prezentacja reklama telewizyjna
Siedząc w biurze i przeglądając Facebooka, można by dojść do wniosku, że dwa najważniejsze wydarzenia ostatnich dni to nowe GTA V oraz IOS 7. Postanowiliśmy sprawdzić, czy tak jest naprawdę odwiedzając Purple Day. Konferencję organizowaną przez dom Mediowy Mindshare.
Nie sposób oczywiście streścić tych wszystkich slajdów z wykresami, debat o GRP i reprezentatywności paneli badawczych w jednym wpisie, dlatego skoncentrujemy się na trzech zasłyszanych cytatach.
Czyż to nie piękne? Powiedz mi tylko to czego nie wiem i szanuj mój czas. Gdyby tak było, jak wiele czasu mielibyśmy wszyscy na pracę i wymyślanie, a nie na produkowanie ładnych oczywistości.
Kolejne trendy, kolejny rok „czegośtam”. To oczywiście jest potrzebne, każda innowacja napędza rozwój. Ale do cholery, człowiek jest człowiekiem, jego podstawowe potrzeby są niezmienne, a technologia je tylko lekko podkręca.
Telewizja nie umiera, telewizja szuka swoich sposobów na zatrzymanie reklamodawców, którzy przenoszą budżety do Internetu. Product placement, coraz mocniejsze kanały tematyczne, łączenie się contentowo z Internetem… Niby nikt nie ogląda już telewizji, ale na każdych badaniach okazuje się, że reklamy telewizyjne zna prawie każdy badany. Kłamczuszki!
Na koniec jeden z nas tradycyjnie wygrał nagrodę w konkursie za pomocą bardzo fajnej appki mobilnej angażującej do aktywności, zjedzenia obiadu i zostania do końca.
A co do GTA V i IOS7 to uważamy, że jest to bardzo ważny temat. Pani w sklepie, przysięgam, aktualizowała swój system mieląc mięso na kotlety. Skandal!
Komentarze