Wygraj, zdobądź, spełnij marzenia, wyjedź, nie czekaj! To banały, ale banały które działają w komunikacji promocyjnej. Prostota w przekazie i mechanice to klucz do sukcesu, czyli masowego udziału i wzrostu sprzedaży. Niejasne zasady, próba zaangażowania konsumenta w dłuższą i skomplikowaną aktywność kończą się klapą. No chyba, że zależy nam na stu osobach bawiących się z marką przez cztery miesiące. Nie przedłużając. Dwadzieścia sześć slajdów mięsa w promocji.
To banały, ale banały które działają w komunikacji promocyjnej. Prostota w przekazie i mechanice to klucz do sukcesu, czyli masowego udziału i wzrostu sprzedaży. Niejasne zasady, próba zaangażowania konsumenta w dłuższą i skomplikowaną aktywność kończą się klapą. No chyba, że zależy nam na stu osobach bawiących się z marką przez cztery miesiące.
Nie przedłużając. Dwadzieścia sześć slajdów mięsa w promocji.
Komentarze