Strefa wiedzy
Menu

Wydarzenia

02.10.2017

Nominacja do nagrody Effie 2017 dla Melting Pot

Kampania #Łapjaja została nominowana do nagrody Effie – najważniejszej nagrody marketingowej w tym kraju. Bardzo się cieszymy z tego wyróżnienia i trzymamy kciuki o główną nagrodę już 23 października!

21.09.2017

Kitchen Casting z Melting Pot

Niedawno do grona klientów Melting Pot dołączył Kitchen Casting – superświeża inicjatywa umożliwiająca miłośnikom gotowania poczuć się przez chwilę jak gwiazda kulinarnego ekranu, ugotować co się lubi i zgarniać za to prawdziwą gotówkę!

Dlatego  nie zastanawialiśmy się długo i też postanowiliśmy wspólnymi siłami wziąć udział w programie. Efekty naszej pracy, czyli chilli melting con carne pot można oglądać tutaj: http://tiny.pl/gpdc7

 

09.08.2017

Any.Cloud z Melting Pot

Z radością ogłaszamy, że naszym klientem została międzynarodowa marka Any.cloud, która pomaga rozwijać firmy, przenosząc je do chmury. Etap prac strategicznych jest już zakończony, ale nasze rekomendacje są właśnie w trakcie wdrażania.

07.07.2017

#Łapjaja Kampanią Społeczną Roku

Z radością ogłaszamy, że nasza kampania #Łapjaja załapało główną nagrodę konkursu Kampania Społeczna Roku w najbardziej obleganej kategorii „zdrowie”. To dla nas wyjątkowe wyróżnienie, bo konkurencja była bardzo silna.

Dziękujemy kampaniespoleczne.pl za nagrodę, a TWIN .digital collective za współpracę przy tworzeniu kampanii.

30.06.2017

Golden Arrow za kampanię Dopasowani Kompani

Z dumą ogłaszamy, że nasza kampania „Dopasowani kompani” przygotowana dla Fundacji Zwierzęca Polana zdobyła główną nagrodę Golden Arrow w kategorii Non profit.

Kampania została przygotowana wspólnie z Chimney Poland, San Markos i Purple Talents.

13.06.2017

"Dopasowani Kompani" z nominacją do Golden Arrow

Miło nam ogłosić, że nasza kampania „Dopasowani Kompani” promująca odpowiedzialną adopcję zwierząt, przygotowana dla Fundacji Zwierzęca Polana została nominowana do nagrody Golden Arrow w kategorii Non profit.

Kampania została stworzona wspólnie z agencją San Markos oraz Chimney Poland i Purple Talents.

01.06.2017

KTR za #ŁapJaja

Bardzo miło nam ogłosić, że Melting Pot wspólnie z agencją Twin. Digital Collective otrzymał brązową nagrodę KTR w kategorii PR/Event za kampanię społeczną #ŁapJaja. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do popularności tej akcji, która już niebawem doczeka się swojej drugiej edycji 🙂

15.05.2017

Radek Kaczmarek ekspertem na IX Europejskim Kongresie Gospodarczym

W dniach 10-12 maja 2017 odbyła się dziewiąta edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego – European Economic Congress Katowice, Poland – największego spotkania biznesowego w Europie Centralnej.

Byliśmy też tam i my. Radek Kaczmarek wziął udział w dyskusji w bloku „Nowy konsument, nowa ekonomia”, gdzie dyskutowano m.in. o e-handlu, ważnych dla gospodarki tendencjach oraz modelach zachowań konsumenckich.

27.04.2017

Kuba Żołnowski ekspertem na IV FBM

Rynek mięsa stanowi 12% polskiego PKB. O roli marki w stabilizacji biznesu i strategiach jej budowy na tak dużym rynku opowiadał nasz strateg Kuba Żołnowski podczas IV Forum Branży Mięsnej.

20.03.2017

Radek Kaczmarek ekspertem na Food Show 2017

Radek Kaczmarek wziął udział jako ekspert w trwającej w dniach 16-18 marca 2017 w Katowicach konferencji Food Show. Radek był panelistą podczas pierwszego dnia trwania konferencji i wypowiadał się w dyskusji na temat „Handel wobec nowych trendów konsumenckich”.

07.03.2017

Radek Kaczmarek dla Portalu Spożywczego o sporze między Lidl Polska a Grycan

„Marki inwestują miliony w kampanie reklamowe, budowę własnej symboliki i kolorystyki, badania opakowań, ich optymalizację pod kątem upodobań konsumentów. Dlatego nie dziwi reakcja Grycana, ponieważ przy półce sklepowej nadal podejmujemy większość decyzji zakupowych”

Tak ostatni spór producentów lodów komentuje na PortalSpozywczy Radek Kaczmarek.

Zachęcamy do przeczytania całej wypowiedzi pod linkiem:
http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/ekspert-o-sporze-lidla-i-grycana-opakowania-to-jeden-z-najwazniejszych-atutow-marki,141471.html

 

 

20.02.2017

Nasz artykuł na okładce lutowego "Marketer+"

Nasz artykuł „Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja” wylądował na okładce najnowszego numeru Marketer+, który jest dostępny w sprzedaży od środy 15.02. Zachęcamy do zakupu i zapraszamy do lektury!

19.01.2017

Kreuj Strategię! - Wojtek Walczak ekspertem Akademii Managera Marketingu

25. stycznia rusza Akadamia Managera Marketingu, w której Wojtek Walczak jest jednym z prelegentów i dzieli się swoją wiedzą
i doświadczeniem w części poświęconej planowaniu strategii marketingowej.

Gorąco zachęcamy do uczestnictwa!
Więcej informacji:

akademia-marketera.pl/

09.01.2017

Melting Pot pod nowym adresem

Miło jest ogłosić miłe zmiany 🙂

Od nowego roku Melting Pot znajduje się w nowej, wygodnej siedzibie. Nowe biuro mieści się przy ulicy Bukowińskiej 24a, a dzielimy je wspólnie z Media People.

 

05.12.2016

#Łapjaja łapie nagrody

Z radością informujemy, że akcja #Łapjaja wraca, bo w ostatni weekend złapała 2 nagrody na Mixx Awards & Conference 2016 – 10., jubileuszowa edycja.
Kampanię stworzyliśmy razem TWIN .digital collective oraz innymi dobrymi ludźmi, którzy chcieli nam pomóc. Specjalne podziękowania dla NowyMarketing Yuri Drabent Michal Sadowski TalentMedia meskiegacie.pl Brand24 Cyber Marian 5 sposobów na i wszystkich innych, którzy wsparli tę akcję.

28.11.2016

Kreatura za "Dopasowanych kompanów"

Z radością informujemy, że kampania „Dopasowani kompani” przygotowana dla Fundacji Zwierzęca Polana została w ostatni weekend nagordzona w konkursie Kreatura.

Kampania „Dopasowani kompani” była nominowana w dwóch kategoriach i w obu została doceniona –   w kategorii Kampania społeczna/CSR zdobyliśmy główną nagrodę, a w kategorii Kampania otrzymaliśmy wyróżnienie.

Agencji San Markos oraz Chimney Poland i Purple talents, wspólnie z którymi stworzyliśmy kampanię dla Fundacja Zwierzęca Polana dziękujemy za współpracę i gratulujemy.

24.11.2016

Ruszamy z wykładami na SWPS

To już trzecia edycja studiów podyplomowych „Social Media – marketing w mediach społecznościowych”, gdzie Wojtek Walczak jest odpowiedzialny za moduły związane ze strategią.

Zajęcia skierowane są do wszystkich, którzy pragną poszerzyć i doskonalić swoją wiedzę w zakresie social media marketingu.
Więcej informacji pod adresem: www.podyplomowe.pl/swps-warszawa/studia-podyplomowe/marketing/social-media

 

 

16.11.2016

Nominacje dla naszych kampanii

Z radością ogłaszamy, że w ostatnim czasie dwie kampanie współtworzone przez Melting Pot otrzymały nominacje do ważnych nagród branżowych. #Łapjaja została nominowana do  Mixx Awards & Conference 2016 w 2 kategoriach: Public service and non-profit campaign oraz Online Marketing with Influencer, natomiast „Dopasowani kompani” otrzymała 2 nominacje w konkursie Kreatura 2016 w kategoriach: Kampania oraz Kampania społeczna/CSR.

07.11.2016

Nasz zespół w Young Creative Planners

Zespół Melting Pot startuje w tegorocznym konkursie Young Creative Planners organizowanym przez Klub Twórców Reklamy. Kuba i Ani z sukcesem przeszli preeliminacje i spośród 36 zgłoszonych zespołów, znaleźli się wśród finałowej 24. Zadaniem konkursowym jest to, co potrafimy najlepiej, czyli opracowanie projektu strategii komunikacji. Trzymamy kciuki!

 

24.10.2016

Sprzedawaj emocje zamiast produktów

W dniach 17-18 października gościliśmy na IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu – największej konferencji skierowanej do sektora spożywczego i handlowego w Polsce, która odbyła się w Warszawie. W trakcie jej trwania moderowaliśmy dyskusję ekspercką „Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów” z udziałem przedstawicieli firm: Kompania Piwowarska, DLA Piper Wiater, Intenson Europe, KL Energy, Mokate oraz Inquiry.

21.09.2016

Rusza program Watch it!

Melting pot wspólnie z Fundacją Inicjatyw Społeczno Ekonomicznych edukuje Organizacje Pożytku Publicznego i środowisko marketingowo – reklamowe programem Watch it!

Program „Watch it!” ma służyć animowaniu współpracy pomiędzy organizacjami pożytku publicznego (OPP) a agencjami reklamowymi i domami produkcyjnymi w celu tworzenia dobrych jakościowo, technicznie i kreatywnie kampanii społecznych, które mogłyby być wyemitowane w ramach bezpłatnej puli czasu dla OPP w mediach publicznych.

W ramach akcji przedstawiciele FISE pojawią się w największych miastach w Polsce z warsztatami edukacyjnymi, powstanie dedykowana programowi strona informacyjna, a światło dzienne ujrzała właśnie napisana przez nas broszura edukacyjna w wersji drukowanej i on line. do pobrania tutaj: goo.gl/bkWhDv

 

01.09.2016

Znajdź swoją idealną psią połówkę

Wystartowała kampania społeczna dla Fundacji Zwierzęca Polana. Odpowiadamy w niej za strategię komunikacji. Kampania powstała wspólnie z agencją San Markos, a jej celem jest odpowiedzialna adopcja zwierząt. Więcej informacji na stronie www.dopasowanikompani.pl

01.08.2016

Melting pot ponownie z Hortex

Rozpoczęliśmy nowy projekt, który ujrzy światło dzienne w przyszłym roku. Więcej szczegółów już na wiosnę 2017.

14.07.2016

New Italian in Town

Już wkrótce na warszawskim rynku gastronomicznym zagości zupełnie nowa propozycja kulinarna –  wprowadzamy do Polski nową markę gastronomiczną prosto z północnych Włoch. Czy uda nam się znaleźć dla niej jeszcze trochę miejsca? Więcej informacji już niebawem.

30.05.2016

Nagrody na Innovation AD

Z dumą donosimy, iż w zeszłym tygodniu projekt Getin Zbliż Wakacje, który przygotowaliśmy wspólnie z Getin Bank oraz agencją 180heatbeats + JUNG v. MATT, dostał dwie brązowe i jedną złotą nagrodę w konkursie Innovation AD. Ta duma jest tym większa, że projekt nie tylko w innowacyjny sposób odpowiedział na realną potrzebę kwestujących harcerzy, ale przyniósł wymierne rezultaty w postaci większej liczby pieniędzy zebranych na harcerskie wakacje.
Więcej o projekcie przeczytać można tutaj: www.zblizwakacje.pl

22.04.2016

Rusza kampania #lapjaja

Ruszyła kampania #łapjaja propagująca profilaktykę raka jąder, której organizatorami jest blog zlaprakazajaja.pl oraz Fundacja Wygrajmy Zdrowie. Pomysłodawcami akcji jest agencja strategiczna Melting Pot oraz agencja interaktywna TWIN. Akcje wspierają dom mediowy Media On, Fundacja Wygrajmy Zdrowie, NowyMarketing.pl, Brand24, SoTrender, Talent Media oraz cała masa wspaniałych ludzi, którzy zdecydowali się bezinteresownie wesprzeć akcję! Dziękujemy ❤️  Więcej info tutaj: www.lapjaja.pl

 

22.04.2016

Pracujemy z firmą Elsta!

Na zlecenie zarządu firmy Elsta przygotowujemy kompleksową strategię komunikacji marki. Firma Elsta to modelowy przykład tego, jak dynamiczny rozwój firmy, która nie potrzebowała do tej pory marketingu, warunkuje rozpoczęcie procesu budowy marki, a nie tylko najlepszego produktu.

13.04.2016

Jesteśmy na Kongresie mięsnym!

Na zaproszenie organizatorów Kongresu Mięsnego przedstawiliśmy prezentację o tym jak budować wizerunek marki. Prezentacja do pobrania tutaj.

Trwa ładowanie