Strefa wiedzy
Menu

Radek Kaczmarek dla Portalu Spożywczego o sporze między Lidl Polska a Grycan

7 Marzec 2017, Tagi:

„Marki inwestują miliony w kampanie reklamowe, budowę własnej symboliki i kolorystyki, badania opakowań, ich optymalizację pod kątem upodobań konsumentów. Dlatego nie dziwi reakcja Grycana, ponieważ przy półce sklepowej nadal podejmujemy większość decyzji zakupowych” Tak ostatni spór producentów lodów komentuje na PortalSpozywczy Radek Kaczmarek. Zachęcamy do przeczytania całej wypowiedzi pod linkiem: http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/ekspert-o-sporze-lidla-i-grycana-opakowania-to-jeden-z-najwazniejszych-atutow-marki,141471.html    

„Marki inwestują miliony w kampanie reklamowe, budowę własnej symboliki i kolorystyki, badania opakowań, ich optymalizację pod kątem upodobań konsumentów. Dlatego nie dziwi reakcja Grycana, ponieważ przy półce sklepowej nadal podejmujemy większość decyzji zakupowych”

Tak ostatni spór producentów lodów komentuje na PortalSpozywczy Radek Kaczmarek.

Zachęcamy do przeczytania całej wypowiedzi pod linkiem:
http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/ekspert-o-sporze-lidla-i-grycana-opakowania-to-jeden-z-najwazniejszych-atutow-marki,141471.html

 

 

Komentarze

Tagi:

Trwa ładowanie