Strefa wiedzy
Menu

Case Studies

Dr Gerard
Dr Gerard

Dr Gerard

Rekomendacje restrukturyzacji portfela produktów i marek w celu optymalizacji marketingu, zarządzania oraz efektywności przychodów.

Czytaj dalej ›
ETX Capital
ETX Capital

ETX Capital

Repozycjonowanie brytyjskiej marki działającej na rynku walutowym (Forex). Kompleksowe warsztaty strategiczne obejmujące prace nad modelem biznesowym, komunikacją marki oraz wykorzystaną technologią i kreacją.

Czytaj dalej ›
Hortex
Hortex

Hortex

Kompleksowa analiza potencjału marketingowego w kontekście możliwego przejęcia marek Agros Novy.

Czytaj dalej ›
FISE – Watch it!
FISE – Watch it!

FISE – Watch it!

Wsparcie merytoryczne przy tworzeniu programu współpracy między środowiskiem reklamowo-marketingowym,
a Organizacjami Pożytku Publicznego.

Czytaj dalej ›
#łapjaja
#łapjaja

#łapjaja

Kampania społeczna promująca profilaktykę raka jąder. Bo przecież głupio umrzeć na coś w 100% wyleczalnego.

Czytaj dalej ›
PUF
PUF

PUF

Opracowanie nowej marki, pozycjonowania, identyfikacji wizualnej i architektury.

Czytaj dalej ›
Vision Express
Vision Express

Vision Express

Strategia komunikacji soczewek kontaktowych.

Czytaj dalej ›
Cosmopolitan
Cosmopolitan

Cosmopolitan

Zwiększenie sprzedaży na trudnym rynku nieruchomości luksusowych.

Czytaj dalej ›
Zwierzęca polana
Zwierzęca polana

Zwierzęca polana

Kampania społeczna promująca świadomą i odpowiedzialną adopcję dorosłych psów.

Czytaj dalej ›
TVP
TVP

TVP

Przygotowanie strategii marketingowej wprowadzenia na rynek platformy VOD dla TVP.

Czytaj dalej ›
ELSTA
ELSTA

ELSTA

Stworzenie nowego pozycjonowania marki na rynku elektrotechnicznym oraz strategii komunikacji w oparciu o kluczowe potrzeby klientów.

Czytaj dalej ›
HFT Brokers
HFT Brokers

HFT Brokers

Analiza rynku oraz stworzenie strategii marki dla najbardziej wyróżnialnej firmy na rynku inwestycji OTC.

Czytaj dalej ›
Trwa ładowanie