Strefa wiedzy
Menu

Blog

Tagi:
+ Więcej
Szukaj:

9 Grudzień 2014

Brązowe M&M's – rzecz o potędze detalu

David Lee Roth miał dziwny zwyczaj, który zdaniem wielu świadczył o tym, że lider zespołu Van Halen przesadził w swoim gwiazdorzeniu i stracił kontakt z rzeczywistością, a jego wymagania stały się, dla zwykłego zjadacza razowego chleba, wręcz kuriozalne.

Czytaj dalej ›

6 Listopad 2014

E-commerce. Sztuka walki bez marki

Ta historia zaczęła się z pozoru niewinnie. Pewnego popołudnia latem 2013 roku dostaliśmy maila z propozycją spotkania. Pomyśleliśmy sobie, że czemu nie? Umówiliśmy się na kawę i zjedliśmy pizzę. Nasz rozmówca zamówił taką z szynką parmeńską.

Czytaj dalej ›

23 Październik 2014

Ludzie, którzy kochają Remarketing

Na co dzień, mimo pracy w agencji strategicznej i ciągłych pitchów, meetingów, brainstormów, deadline’ów, fakapów i innych takich KTRów, jesteśmy ludźmi. Konsumentami. Zarówno tradycyjnymi, jedzącymi na śniadanie jajecznicę, jak i tymi nowoczesnymi, kupującymi w internecie usługi i produkty.

Czytaj dalej ›

3 Październik 2014

Podłącz się i żyj!

Każdy z nas zna kogoś, kto zmęczony cywilizacją wyjechał lata temu w Bieszczady, do Azji lub Węgrowa. Na rok, miesiąc, czy nawet na długi majowy weekend. W momencie, w którym zamknął drzwi pociągu i założył plecak, poczuł się wolnym człowiekiem. Bez telewizji, radia, gazet, telefonu.

Czytaj dalej ›

19 Wrzesień 2014

Daj coś za darmo, a dostaniesz w twarz

I duże i małe marki od kilku lat są zadomowione w Social Media. Weszły tam z ogromną nadzieją, że oto wreszcie otworzyła się przed nimi wielka, złota komnata dialogu ze swoimi konsumentami. Słuchania, odpowiadania, bycia blisko potrzeb. Nowego podejścia do marketingu. I to wszystko prawie za darmo.

Czytaj dalej ›

Trwa ładowanie