Strefa wiedzy
Menu

Blog

Tagi:
+ Więcej
Szukaj:

2 Luty 2017

Konsekwencja, absolutnie!

Każdy marketer, który co roku organizuje przetarg na kolejną agencję i kolejny pomysł na komunikację, wyrzuca pieniądze w błoto. Każdy marketer, który nie docenia potęgi konsekwencji, działa na oślep, a do tego strzela ślepymi nabojami.

Czytaj dalej ›

28 Grudzień 2016

Udany związek, który nie jest małżeństwem

Chcąc kończyć wyścig na pierwszym miejscu nie można jechać na pół tempa, chyba że przeciwnicy z którymi rywalizujemy są nieprzeciętnie słabi (ale takich ciężko szukać już we wszystkich kategoriach produktowych czy usługowych). Chcąc wyprzedzać działania konkurencji nie można nie zauważać, że wszelkie skutecznie działające na rynku marki stawiają na połączenie działań sprzedażowych i marketingowych. I […]

Czytaj dalej ›

7 Grudzień 2016

Marek marce nierówny

Uwaga. To będzie momentami bardzo krytyczny tekst. Kilka akapitów dosadnie odniesie się do największych bolączek świata reklamy i marketingu. Zmiecie w pył stare mity, zaatakuje personalnie kilka przeświadczeń. Dlaczego? Ponieważ w dzisiejszym, turbo szybkim świecie bardzo często i często bezkrytycznie podchodzi się do wielu opinii wygłaszanych publicznie. Do nauk wynikających jedynie z własnego wąskiego doświadczenia, […]

Czytaj dalej ›

11 Październik 2016

A teraz, kochanie, wezmę cię na warsztat

Ile kosztuje niemiecka jakość? Czy Enrique dochowa wierności Heldze? Czy Helga odnajdzie tajny list od Hitlera, ukryty w aucie? Czy Sławkowi zaszkodzi sałatka ziemniaczana Dietricha? Jak przeprowadzić strategiczny warsztat i znaleźć esencję swojej marki? W tekście znajdziesz odpowiedź na tylko jedno pytanie z powyższych. (Ok, ok, o reszcie napiszemy parę słów na końcu tekstu.)

Czytaj dalej ›

7 Wrzesień 2016

Azja marketing

Dzisiejszy świat mediów, napędzany sekundowymi newsami, nie znosi nawet chwili próżni. Nicea, Stambuł, Teksas. Chwila ciszy, flagi na Facebooku.

Czytaj dalej ›

Trwa ładowanie